Job

J. is always ready and willing to serve and help.

J. is an easy-going young man.

IMG_2472

Water and flowers
J’s storyHe now works full time for a council housing company. He didn’t get on well with his family. Before, he had worked hard a part time and managed to save up more than 15,000 euros. His sister, who owned a real estate agency, advised him to buy and run a hotel. Unfortunately, something went wrong and he failed. He then sold off his business at a loss and started looking for a job.
He has a sens of humor and he makes me laugh a great deal. He hates violence and sometimes tells me there are some residents who abuse him. However, he never let himself be pushed around.
When his little blue eyes start shining, I know he’s about to make a joke.
He’s a good-looking blond-haired man and he’s a bit stocky. He has a lot of strength which he needs to do the dayly housework. Cleaning with a hose pipe, vacuuming, taking out garbage. Sometimes, some old ladies and handicapped persons ask J. to do the shopping as well as other chores for them.
J. is an easygoing guy, very helpful and fully aware of what’s going wrong in the world. ´There’s always something to worry about.´ However, he told me, there is still much hope for changes if people focus on solidarity.
J. is seldom wrong when it comes to finding remedies. ´Selfishness may bring about social unrest and cause society to collapse’ J. declared.
I see him everyday. He’s now making quite lot of money by buying and selling items. He’s as proud of his achievment as a little boy.

يعمل الآن بدوام كامل في شركة إسكان تابعة للمجلس. لم يكن على ما يرام مع عائلته. من قبل ، كان قد عمل بجد بدوام جزئي وتمكن من توفير أكثر من 15000 يورو. نصحته أخته ، التي كانت تملك وكالة عقارية ، بشراء وإدارة فندق. لسوء الحظ ، حدث خطأ ما وفشل. ثم باع شركته بخسارة وبدأ في البحث عن وظيفة.
إنه يتمتع بروح الدعابة ويجعلني أضحك كثيرًا. يكره العنف ويخبرني أحيانًا أن بعض السكان يسيئون إليه. ومع ذلك ، لم يدع نفسه يتم دفعه.
عندما بدأت عيناه الزرقاوان اللتان تتألقان ، أعلم أنه على وشك إلقاء نكتة.
إنه رجل ذو شعر أشقر حسن المظهر وممتلئ بعض الشيء. لديه الكثير من القوة التي يحتاجها للقيام بالأعمال المنزلية اليومية. التنظيف بخرطوم الأنابيب ، والكنس ، وإخراج القمامة. في بعض الأحيان ، يطلب بعض كبار السن من السيدات والمعوقين من ج. القيام بالتسوق بالإضافة إلى الأعمال المنزلية الأخرى لهم.
J. هو رجل بسيط ومفيد للغاية ومدرك تمامًا لما يحدث في العالم. « هناك دائمًا شيء يدعو للقلق. » ومع ذلك ، قال لي ، لا يزال هناك الكثير من الأمل في حدوث تغييرات إذا ركز الناس على التضامن.
نادرًا ما يكون J. مخطئًا عندما يتعلق الأمر بإيجاد الحلول. « الأنانية قد تسبب الاضطرابات الاجتماعية وتؤدي إلى انهيار المجتمع » أعلن J..
أنا أراه كل يوم. إنه الآن يكسب الكثير من المال عن طريق بيع اشتراءأشياء وبيعها. إنه فخور
بإنجازاته مثل طفل صغير.